Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца с инфаркт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Честито, и да си я караш със здраве...
    Дълго и безаварийно каране.


    Алфа 156/2.0
    Last edited by franki1; d.m.y г., 10:23.

    Comment


    • Свещите са еднакви, няма страшно, но не са най-нови, а това е главата преди ремонта, сега пали от четвърт, стига акомулатора да е свесен , а в момента чакам да видя дали ще ми го сменят или ще се направят на ударени.
      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
      ЕГН:0103041325

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Как прецени че са различни? Мен ми се видят 4х4 еднакви.
        На третата снимка едната свещ изглежда по-навита от другите две.Иначе темата е доволно поучителна според мен,изводите всеки може сам да си ги направи.Аз лично отдавна /поне от 7-8 години/ съм спрял да отварям двигатели и кутии,а ако се налага гледам частите едва ли не с лупа и шублер и държа ремонта да го прави човек имащ опит със съответния модел .Преди години присъствах на взимане на решение от сервиз на Пежо когато нова гаранционна кола с повреда в горивната система на нов дизел се натовари на автовоз и замина в Германия за ремонт, като платиха самолетните билети на дойчовеца и семейството му.Шефа на сервиза беше убеден ,че се е оттървал по най-безболезнения начин,явно си знаеше какви специалисти работят при него.
        Last edited by 546; d.m.y г., 15:07.

        Comment


        • Малко е размътено. Може да е "цветна" илюзия.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първият път като ми сваляха главата я видях и свещите изглеждаха равномерно издадени, сега колата пали без никакви проблеми, предполагам, че едната свещ изглежда така заради снимката, правена е с тел и май няма автофокус или пък се е размътила заради отбясъка от светкавицата.
            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
            ЕГН:0103041325

            Comment


            • Сега след всичките приключения остава да изкараш някоя от свещите и ако е с нормалния керемиден цвят значи край с ремонтите.

              Comment


              • Многу години без проблеми каране ти порчвам колега. Ах да си знаеше и веднага оште началото да си сложеше този двигател со "60.000" km, ште си спештеше време а за пари не знам
                Alfa 156 1.6 T.S 16V 98г.

                Comment


                • Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                  И така, какво излезе с моята алфичка, оказа се, че са ми продали бутала за старият модел двигател, които са по-висок с 2 мм и резулта е че са опирали в главата, от там 6 криви клапана и дразнещо чукане. Закарах я в Лисан сервиз, смениха ми клапаните, шлайф на главата, по-дебела гарнитура и не мога да си позная двигателя.
                  Стоях 3 седмици без кола, но съм доволен от този ремонт.
                  Бая време не бях писал, понеже и компютъра ми се спомина и 2 месеца без комп от които 3 седмици и без кола, пък исках да напиша, че алфата ми вече всичко и е ок, но пък ми се спомина и едногодишният акомулатор, та пак продължаваме да се разбираме с мойта алфичка по същият начин.
                  Щях да забравя, за тези дето са ти продали буталата за стария модел. Нали всяка част се избира по модел, година, номер на двигател, каталожен номер и т.н.. То бива, АМА чак пък толкоз неграмотност съвсем не бива. Защо се занимават с нещо дето не разбират. Кой ще ти плати допълнителните разходи по майстори, нови части, образуване на нерви и главоболия. Май със старите бутала по главите...затова заслужават.

                  Алфа156/2.0

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщение
                    Щях да забравя, за тези дето са ти продали буталата за стария модел. Нали всяка част се избира по модел, година, номер на двигател, каталожен номер и т.н.. То бива, АМА чак пък толкоз неграмотност съвсем не бива. Защо се занимават с нещо дето не разбират. Кой ще ти плати допълнителните разходи по майстори, нови части, образуване на нерви и главоболия. Май със старите бутала по главите...затова заслужават.

                    Алфа156/2.0
                    То затва трябва майстора да си ги купува и да си държи гаранцията като убърка
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • Дам, Бобо е прав, но за Ловеч нямаше такъв майстор. А сега нещо по-голямо ако ми се наложи близо не близо в София. А нервите с тия бутала бяха наистина големи и ми отне 4-5 месеца допълнително, за още неща който ме изнудиха да купя и да платя няма да смятам, че вече ми помина. Иначе да се похваля поне тези дето ми продадоха буталата ми смениха акомулатора с нов.
                      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                      ЕГН:0103041325

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                        Иначе да се похваля поне тези дето ми продадоха буталата ми смениха акомулатора с нов.
                        Кон за кокошка малко работата .
                        Важното е да си доволен от последния ремонт и да си сигурен в автомобила че като тръгнеш на някъде няма да те изостави .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment

                        Working...
                        X